Als bedrijf wil je opvallen! De aandacht trekken van klanten is het doel. Een LED wall is een prachtig middel om dit te bereiken. Het is opvallen en daarnaast kun je met een infokanaal via Zetadisplay precies afstemmen wat je op het display wil laten zien. In horeca gelegenheden worden de LED walls regelmatig gebruikt om menu’s te tonen aan gasten. Het is een eenvoudig en simpele manier om informatie over te brengen aan je klanten. Er is ook een tegenhanger van een LED wall. Dit is een video wall. Deze in minder populair. In dit artikel gaan we uitleggen waarom We vertellen precies wat de voordelen zijn van de populaire LED wall! 

Content eenvoudig zichtbaar op het scherm

Het eerste voordeel van een LED wall is dat het scherm overal geplaatst kan worden. Slecht weer? Geen probleem! Het LED wall kan tegen regen, wind en zelfs hagel! Ook als de zon schijnt kun je nog het scherm lezen. Een ander voordeel van het LED wall is dat het scherm mooi is afgewerkt. Er zitten geen naden op. Dit zorgt voor een veel strakker effect. Dat wil je natuurlijk uitstralen naar je klanten! 

Elke maat beschikbaar

Tenslotte is een LED wall goed omdat je het in alle maten kan bestellen. Dit maakt dat het geschikt is voor elke branche. Horeca, retail en zelfs in de zorg worden de LED walls gebruikt. Wanneer je echt out of the box wil denken is het zelfs mogelijk om de LED wall te bestellen in het logo van het bedrijf. Zo kom je helemaal uniek over naar je klanten toe. De content wordt dan afgespeeld op het logo van je eigen bedrijf! De mogelijkheden zijn eindeloos. Ben je benieuwd naar de mogelijkheden? Bekijk hier wat Zetadisplay te bieden heeft!

Kortom: Er zitten genoeg voordelen aan een LED wall. Zeker wanneer je het scherm buiten gaat gebruiken is een LED wall veel voordeliger dan een video wall.